Yhteistyökumppanit

Mitä toivomme yhteistyökumppaneiltamme?

Mitä voit antaa nuorille? Etsimme esimerkiksi yhteistyön merkeissä yrityksiä, joka voi tarjota nuorille vaikkapa pirtelöt, harrastuksen tai jotain muuta. Olemme avoimia sen suhteen ja kuulemme mielellämme erilaisia ideoita ja ajatuksia!

Mitä saat yhteistyökumppaninamme

Brändisi näkyvyys

Näytte ja teidät tunnistetaan osana yhteisöllistä aloitetta; teidän logo ja nimi esitetään selvästi sovelluksessa.

Maininta tapahtumamateriaaleissa, verkkosivustolla ja sosiaalisessa mediassa. Yrityksesi/järjestösi voi luoda ja rakentaa oman suunnistusratansa, jonka sisältö kertoo teistä ja samalla viihdyttää nuoria!

Mahdollisuus näyttää, että yritys tukee nuorten sosiaalista hyvinvointia.

Markkinointimahdollisuudet kohdennetulle yleisölle, esimerkiksi alennuskupongit tai tarjoukset osallistujille.

Kiinnostuitko yhteistyöstä?

Ota yhteyttä ja selvitetään mikä ratkaisu toimii teille parhaiten

Tukijamme missiossamme tuoda nuoria yhteen

Kiitämme sydämellisesti kaikkia yhteistyökumppaneitamme, joiden tuki on ollut korvaamaton toiminnallemme. Arvostamme suuresti sitä, että olette valinneet osallistua tähän merkitykselliseen toimintaan ja auttatte meitä tarjoamaan nuorille mahdollisuuksia osallistumiseen ja yhteisöllisyyteen. Teidän tuki on mahdollistanut sen, että voimme jatkaa työtämme nuorten hyväksi. Olemme vilpittömän kiitollisia panoksestanne ja siitä, että olette olleet mukana tässä matkassa kanssamme, auttaen meitä luomaan positiivista muutosta nuorten elämässä.